وریفون 670
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
وریفون 670
نوشته شده در سه شنبه 28 بهمن 1399
بازدید : 114
نویسنده : عرفان بیگدلی

دستگاه کارتخوان بیسیم وریفون 670

دستگاه کارتخوان بیسیم وریفون 670 از دیگر محصولات برند آمریکایی و محبوب وریفون می باشد ،

این دستگاه اولین بار در سال ۲۰۰۴ و در کنار محصولات دیگر خانواده Vx همچون Vx520,Vx675,Vx680 رونمائی شد.

دستگاه وریفون Verifone 670 برای برقراری ارتباط با شبکه بانکی به یک سیم کارت نیاز دارد.

این دستگاه قابلیت پشتیبانی از نسل جدید سیم کارت 4G را دارد که در حالت ایده آل و مطلوب سرعت تراکنش آن بین 2- 4 ثانیه می باشد.

دستگاه کارتخوان بیسیم وریفون مدل 670 از ابعاد کوچکی برخورداربوده (110*80*40 میلی متر) و از یک منبع تغذیه از نوع لیتیومی 1800 میلی آمپر تغذیه می کند.

برای طراحی وریفون 670 از یک صفحه کلید 12 کلیدی  همراه با 6 کلید تابع در سمت راست دستگاه و صفحه نمایش تک رنگ گرافیکی  در ابعاد 128*128 پیکسلی استفاده شده است.

چاپگر بکار رفته در این سری از مدل وریفون از نوع حرارتی بوده و قادر است 18 خط بر ثانیه را چاپ نموده که این مقدار در مقایسه با مدل های دیگر وریفون یعنی وریفون 680 و 675 ضعیف تر به نظر می رسد.

وریفون 670 دارای چهار اسلات سیم کارت  که شامل 1 اسلات سیم کارت و 3 اسلات SAM کارت می باشد

به طور کلی وریفون 670 علاوه بر همه این امکانات طراحی، استحکام و ارگونومی این دستگاه فوق العاده است که نسبت به قیمت در مقایسه با محصولات دیگر این شرکت میتوان آنرا جزو بهترین ها حساب کرد.

لازم به ذکر است توسط این دستگاه می توان خدمات غیر حضوری از جمله : خرید شارژ تلفن همراه ، پرداخت قبوض ، موجودی و .  . .  را انجام داد

برند معتبر وریفون Verifone است. این شرکت یکی از معتبر ترین شرکتهای تولید کننده کارتخوان سیار (بیسیم) و انواع دستگاهای پوز بانکی می باشد که محصولات خود را تحت لیسانس این شرکت در کشور چین تولید و عرضه می کند






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: