SZZT 8210
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
SZZT 8210
نوشته شده در چهار شنبه 13 اسفند 1399
بازدید : 89
نویسنده : عرفان بیگدلی

دستگاه کارت خوان سیار szzt8210 سرعت تراکنش بسیار بالای خود و باطری بسیار قوی باعث شده ،

که طرفدارن خود را پیدا نماید . این مدل کارت خوان سیار که لمسی و کی بردی می باشد ابعاد متوسط دارد دارای قلم نوری و سرعت چاپ رسید بالا می باشد.

اپلیکیشن این نوع کارت خوان سیار دارای امکان خرید شارژ پرداخت قبوض و .. می باشد و یکی از کامل ترین اپلیکیشن ها می باشد.

کارتخوان بیسیم (سیار) SZZT 8210

  • امکان اتصال به انواع نرم‌افزارهای فروشگاهی
  • امکان پرداخت غیرحضوری از طریق تله‌پرداز اپلیکیشن آپ
  • امکان دریافت گزارش‌های آنلاین و شخصی‌سازی شده از طریق وب‌سایت (پورتال پذیرندگان) و اپلیکیشن آپ
  • صفحه تاچ لمسی / رنگی
  • امکان بهره گیری بارکد خوان
  • خرید شارژ تلفن همراه تمامی اپراتورها
  • اعلام موجودی
  • باطری بسیار قوی ۲۴ الی ۷۲ ساعت
  • سرعت تراکنش بسیار خوب ۲ تا ۴ ثانیه
  • فعال سازی ۳ تا ۵ روزه
  • بدون نیاز به مراجعه به بانک
  • با حداقل مدارک(مدارک مورد نیاز کارت خوان سیار)

این دستگاه محصول شرکت szzt، بزرگترین شرکت تولید کننده محصولات در زمینه امور مالی در دنیا میباشدکه فعالیت خود را از سال ۱۹۹۳ آغاز کرده و محصولات آن در بیش از ۱۶۰ کشور و منطقه در دنیا بکار گرفته میشود. Szzt 8210 را میتوان انتخاب هوشمندانه ای جهت انجام تراکنش های پر تعداد روزانه دانست.

طول عمر باتری، پرینتر سریع و کم صدا، سهولت استفاده به سبب وجود صفحه نمایش رنگی ۲.۸ اینچی، سرعت بالای انجام تراکنش(یک ثانیه)، قیمت خرید کارتخوان سیار مناسب، و در نهایت مجهز بودن به اسکنر بارکد از جمله ویژگی هایی است که برای اکثر کسانی که در تکاپوی خرید دستگاه کارتخوان سیار هستند جای تردیدی در انتخاب szzt 8210 باقی نمی گذارد.

دستگاه پوز سیار مدل SZZT 8210 یکی از انواع کارتخوان های سیار است که به لطف طراحی منحصر به فرد و جمع و جور خود، قابلیت حمل آسانی دارد. این دستگاه را می توانید به راحتی در انواع کیف های دستی حمل کنید و نگران وزن آن نباشید؛ چراکه دستگاه کارتخوان بیسیم SZZT KS8210 تنها ۲۸۰ گرم وزن دارد.

اما برای خرید این دستگاه کارتخوان تنها نباید وزن آن را ملاک قرار داد. بسیاری از نقاط مثبت دیگر نیز دستگاه کارتخوان بیسیم مدل SZZT 8210 را از نمونه های مشابه آن متمایز می سازد؛ یکی از مهم ترین آنها سرعت بالا در به انجام رساندن تراکنش هاست.

درضمن این دستگاه کارتخوان بارکد اسکنر و قابلیت NFC هم دارد که مزیت رقابتی آن در مقابل سایر کارتخوان های سیار است. پردازنده ۳۲ بیتی از نوع ARM9 در دستگاه کارتخوان سیار SZZT 8210 با سرعت ۴۰۰MHz باعث کاهش زمان تراکنش ها در این دستگاه کارتخوان شده است، به طوری که برای انجام کامل تراکنش ها تنها ۲ ثانیه زمان کافی است.

از طرف دیگر در کنار این پردازنده قوی با یک باتری لیتیوم یونی قدرتمند روبرو می شویم که با داشتن ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت می تواند تا ساعت ها آماده به کار بوده و بعد از شارژ شدن تا ۱۰۰۰ تراکنش، امور مالی مختلف را به انجام برساند.

حافظه پایانه فروشگاهی لمسی سیار اس زد زد تی مدل KS8210 نیز کاملا استاندارد بوده و با در اختیار داشتن ۱۹۲ مگابایت بدون اینکه خللی در امور و درخواست های کاربر ایجاد شود، تمام دستورات را با سرعتی بالا به انجام می رساند.




:: موضوعات مرتبط: کارتخوان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: